Pemandu lori Paling Cute di USA (6 Gambar)

Kerjaya sebagai pemandu pasti kebanyakan wanita tidak mahu mengambilnya, apalagi menjadi pemandu lori. Pekerjaan seperti itu memang sesuai untuk lelaki, kerana sangat melelahkan, kasar dan membuat wajah kusam. Namun ada wanita dari Michigan yang memilih untuk berkarir sebagai pemandu lori. Dia adalah Lisa Kelly, wajahnya sangat cantik, secantik super model. Bahkan ia disebut-sebut sebagai pemandu lori paling cantik di dunia.


Lisa Kelly adalah wanita kelahiran Michigan pada tahuin 1980. Di usianya yang masih terbilang muda, Lisa Kelly ikut dalam sebuah reality show di History Channel, Ice Road Truckers. Dalam acara ini, anda boleh menyaksikan wanita cantik ini memandu lori-lori besar senyaman dia memandu kereta sedan. Lisa memandu dengan santai seolah sedang memandu kereta peribadinya.









PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments