Anak Dan Ibu Yang Cun !!

Di China, telah diadakan sebuah pertandingan untuk mencari Ibu 'paling HOT'. Tetapi dalam beberapa foto nampak ibu kelihatan begitu serupa dengan anak perempuan mereka dan sukar untuk membezakan atau menentukan mana ibu dan mana anak, sebaliknya mereka kelihatan seperti saudara.

 Beberapa ibu nampak terlihat alami berpose dengan anak perempuan mereka saat mereka berjalan di sepanjang jalan atau makan di sebuah kafe. Tetapi beberapa foto sepertinya telah mendapat sentuhan digital dengan melaksanakan beberapa penapis.


Belum jelas apa hadiah yang akan diperolehi oleh penyandang gelaran 'ibu paling hot'. Pertandingan itu diadakan oleh website popular di China, Weibo. Berikut adalah gambar beberapa peserta.






PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments