CCTV Rakam Jururawat Sedang Mendera Pesakit Di Singapura ( Video ).


Sebuah video mengenai seorang pesakit tua didera oleh jururawat  di Nightingale Nursing Home Singapura telah mengejutkan negara tersebut. Orang ramai tertanya-tanya kenapa jururawat ini  masih bekerja. Mereka sepatutnya dipecat serta-merta.

Video ini dirakam oleh CCTV yang terletak tidak jauh dari katil pesakit ini. Di dalam video tersebut, pesakit itu dibiarkan bogel di bawah kipas dan kelihatan jururawat tidak mengendahkannya yang menangis kesejukan. Selepas itu, dua orang jururawat mengangkat dan membalingnya ke atas katil. 

Pesakit itu menangis kesakitnya dan kemudiannya ditampar oleh seorang jururawat. Apakah jururawat  berperangai seperti  itu??? Kalau tak sabar macam tu tak perlu la kerja jadi jururawat. Hehe.



INTRODUCING CIMB CLIKS OCTOSEND
PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments