Di Ukraine,Gadis Ini Di Rogol Dan Di Bakar Hidup-Hidup ( 12 Gambar ).

Di Ukraine tiga suspek didakwa keraa cuba membunuh seorang wanita umur 18 tahun. Mereka mengatakan ia bermula apabila mereka mula minum arak, bersama-sama dengan beberapa "kawan" yang menyertai parti itu di rumah salah seorang daripada mereka.

Apabila mereka telah mabuk, merka membiarkan gadis itu untuk tidur. Selepas itu, mereka mengambil peluang untuk merogol gadis itu. Untuk memburukkan lagi keadaan, salah seorang daripada mereka mencekik gadis itu, memikirkan dia telah mati, mereka membawanya ke belakang rumah, mencurahkan minyak dan mula membakar gadis malang itu. Gadis itu bangun dan mula menjerit meminta pertolongan, sehingga didengari oleh jiran dan dibawa ke hospital dengan lebih dari separun badan gadis itu terbakar teruk.













PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments