Urutan Badan Yang Menggunakan Ular ( 9 Gambar ).


Dengan bayaran USD 80 anda boleh menerima layanan reptilia tidak berkaki ini merayap di seluruh tubuh anda. Jika anda tidak panik, itu boleh menjadi pengalaman yang menenangkan anda. Barak si pemilik spa pula akan mengawasi ular asuhannya mengurut tubuh anda. Barak mengetahui perkara ini beberapa tahun yang lalu bahawa sesetengah ular boleh menghasilkan sensasi urutan yang santai.

Dia berkata pada mulanya kebanyakan orang akan berasa ragu-ragu untuk menggunakan spa ini, tetapi setelah mencuba mereka merasakan sentuhan fizikal dengan ular boleh menghilangkan masalah stress.

"Beberapa orang mengatakan bahawa urutan ular membuatkan mereka merasa lebih baik dan rileks," katanya, "Seorang wanita tua mengatakan pengalaman spa dengan ular adalah menenangkan, seperti penghawa dingin."

Ukuran ular bergantung pada jenis urutan, ular yang besar dikatakan untuk mengurangkan ketegangan otot yang lebih dalam dan yang ular yanglebih kecil pula mempunyai kesan yang ringan. Semua ular yang digunakan adalah ular yang bisanya kurang berbahaya.














PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments