Siapa Sangka Awek Ini Perompak Bank ( 8 Gambar ).

Seorang remaja perempuan berasal dari Nebraska, Amerika Syarikat berumur 19 tahun bernama Hannah Sabata ditangkap oleh polis kerana melakukan rompakan bank dan membawa lari wang bernilai US$ 6250 dan melakukan pencurian kereta mewah Pontiac.

Sabata mendakwa dia melakukan curian dengan menggunakan sebuah pistol, sebuah sarung bantal dan sebuah buku catatan.

Dia ditangkap oleh polis dengan mudahnya kerana dia mengupload videonya mempamerkan hasil rompakan dan kunci kereta Pontiac curiannya ke Youtube.

Dia juga men "post" status “I just stole a car and robbed a bank. Now, I’m rich. I can pay off my college financial aid and tomorrow I’m going for a shopping spree. Bite me. I love GREENDAY!"

Ketika polis melakukan tangkapan terhadapnya, polis hanya berjaya merampas wang sebanyak US$ 30 saja. Wang hasil rompakan tersebut telah habis digunakan.

Dan yang lebih gila lagi adalah dia ditangkap, Hannah tidak menunjukkan rasa takut dan penyesalan melainkan tersenyum. Ya, dia tersenyum kerana perbuatannya ini membuatkan dia terkenal tetapi senyuman itu tidak mampu menyelamatkannya dari jeriji besi.



Penangkapan Hannah Sabata. Polis hanya menemukan barang bukti US$ 30

Mempamerkan kunci kereta Pontiac hasil curiannya


Videonya juga lengkapi dengan subtittle

Memamerkan wang hasil curian.

Gambar Hannah ketika ditahan. Tak la cun sangat. Kehkeh.

Aksi Hannah ketika melakukan rompakan yang dirakan cctv.
PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments