" Life Must Goes On" - Nas T.



SETELAH sedaya upaya cuba menyelamatkan hubungan cinta, pasangan selebriti Nas-T dan Nabila Huda akhirnya terpaksa akur dengan perpisahan.

Enggan menyalahkan mana-mana pihak, Nas-T berkata, ikatan persahabatan mereka masih lagi utuh walau pun hubungan cinta mereka tidak berjaya.

"Kami masih seperti dahulu, masih lagi berkawan. Cuma kini masing-masing sibuk dengan kerjaya membuatkan kami jarang keluar bersama," ujar Nas-T.

Tegas Nas-T, perpisahan tersebut telah mengajarnya supaya lebih berhati-hati ketika menjalinkan hubungan cinta kelak.

Bahkan dia tidak mahu terburu-buru dalam percintaan, sebaliknya lebih selesa untuk berkawan dan mengenali hati budi masing-masing terlebih dahulu.

Pun begitu, ia tidak bermakna dia sudah serik untuk bercinta dengan golongan selebriti.

Tidak mahu menoleh ke belakang lagi, tumpuan Nas-T kini adalah terhadap karier seninya. Akui semakin sibuk dengan penggambaran, Nas-T berkata, ia bukanlah masa untuknya bersedih atau memikirkan lagi perkara tersebut.

"Perkara lepas biarlah berlalu, usah dikenang lagi. Life must go on," katanya.

Dalam perkembangan terkininya, Nas-T baru sahaja selesai penggambaran telemovie berjudul Kemelut Rindu yang akan disiarkan Aidilfitri nanti.
PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments