Gadis Cantik Ini Menderita Akibat Suntikan Silikon Pada Muka (8 Gambar)

Hang Mioku seorang wanita cantik yang berusaha mempertahankan kecantikannya dengan melakukan implan silicon pada wajahnya. Pengalamannya semoga menjadi pelajaran buat kita semua tentang hal ini. Wanita ini mengalami kerosakan teruk pada wajahnya akibat suntik silikon.

Dari pembedahan ke pembedahan  bentuk wajah mula tidak terbentuk dan mula membesar. Namun baginya ketika melihat wajahnya di cermin, ia masih menganggap wajahnya terlihat cantik.

Wanita yang berusia 48 tahun mengaku pertama kali menjalani pembedahan plastik pada usia 28 tahun. Ketika kehabisan silikon untuk mencantikkan wajah, dia menggantikan silikon dengan minyak goreng.

Obsesi untuk kelihatan cantik mendorong wanita Korea ini menyuntik minyak goreng ke wajahnya. Ketagihan terhadap bedah plastik ini membuat wajahnya tidak dapat dikenali lagi.

Ada yang berani mengikut jejak langkahnya?









PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments